Доставка


Доставка та оплата

Товари вартістю від 3000 грн. доставляються до відділення Нової Пошти безкоштовно за рахунок відправника. Комісію за накладений платіж оплачує Отримувач. 

Терміни доставки:

Протягом 1-3 днів по всій території України (в залежності від обраної транспортної компанії і відстані між населеними пунктами).

Способи доставки:

На відділення поштової службы, або кур'єром за вказаною у замовленні адресою. 

Транспортна компанія «Нова Пошта».

Транспортна компанія «УкрПошта»

Транспортна компанія «Justin»

Транспортна компанія «Delivery» (уточнюйте можливість доставки).

Транспортна компанія «Meest» (уточнюйте можливість доставки).


Способи оплаты:

Миттєва оплата на сайті в системі LIQPAY 100% предоплата - економія на доставці, так як в цьому випадку ви сплачуєте тільки за транспортні послуги і не переплачуаєте комісію за накладений платіж.

Перед проведенням оплати на сайті, уточніть у менеджера магазину інформацію про актуальну наявність обраного товару. 

Оплата на розрахунковий рахунок (банківський переказ за реквізитами) - після оформлення замовлення (швидкого замовлення) менеджер надасть вам реквізити для оплати за товар на розрахунковий рахунок у банку.

Накладений платіж (БЕЗ АВАНСУ) - оплата при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, або кур'єру під час доставки за адресою. Зверніть увагу, комісія Нової Пошти за накладений платіж складає 20 грн. + 2% від суми грошового переказу.  

У випадку доставки «УкрПоштою», вартість товару необхідно сплатити повністю на розрахунковий рахунок.

Товары вартістю до 200 грн. в одному замовленні відправляються після повної оплати на розрахунковий рахунок.


Умови повернення і обміну товару:

Повернення і обмін товару здійснюється протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості), згідно із Законом України  «Про захист прав споживачів».

Повернення-обмін товару здійснюється згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів від 12.05.1991 №1023-ХІІ" якщо:

•          Товар не був у вжитку;

•          Збережений товарний вигляд (упаковка повинна бути цілою, товар без пошкоджень, сколів, тріщин і т.д.);

•          Збережена цілісність етикеток, бірок, ярликів, оригінальної упаковки;

•          Якщо є документ, що підтверджує факт покупки товару - товарний чек або ЕН (експрес-накладна).

Зворотня доставка товарів відбувається за попередньою домовленістю.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні чи поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному «Переліку непродовольчих товарів надлежної якості, що не підлягають поверненню і обміну».

Шановні покупці, завжди перевіряйте товар, який отримуєте у відділенні поштової компанії, чи у кур'єра за адресою, перед тим як його забрати!

У випадку виявлення дефектів, необхідно відразу звернутися до менеджера за телефонами: +38 (098) 172-71-83; +38(066)747-27-34; +38(063)847-71-81Вас проконсультують про подальші дії і допоможуть скласти акт на поштовому відділенні.

Гарантія:

Усі товари в інтернет-магазині мають сертифікати якості, та відповідають міжнародним і українським вимогам Технічного регламенту безпечності іграшок

На дитячі візки надається офіційна гарантія від виробника (6-12 міс.)


Діє оплата картою "Пакунок Малюка":

В інтернет магазині можна розрахуватися картою "Пакунок Малюка". Деталі за посиланням "Пакунок Малюка".

Нужен совет?

Если вам сложно определиться с выбором, напишите нам на почту

Задать вопрос

Помочь найти?

Если вы не нашли то, что искали, воспользуйтесь поиском по магазину