Доставка
Доставка та оплата
Товари вартістю від 3000 грн. доставляються до відділення Нової Пошти безкоштовно за рахунок відправника. Комісію за накладений платіж оплачує Отримувач.
Терміни доставки:
Протягом 1-3 днів по всій території України (в залежності від обраної транспортної компанії і відстані між населеними пунктами).
Способи
доставки:
На відділення поштової службы, або кур'єром за вказаною у замовленні адресою.
Транспортна компанія «Нова Пошта».
Транспортна компанія «УкрПошта»
Транспортна компанія «Justin»
Транспортна компанія «Delivery» (уточнюйте можливість доставки).
Транспортна компанія «Meest» (уточнюйте можливість доставки).
Способи оплаты:
Миттєва оплата на сайті в системі LIQPAY - 100% предоплата - економія на доставці, так як в цьому випадку ви сплачуєте тільки за транспортні послуги і не переплачуаєте комісію за накладений платіж.
Перед проведенням оплати на сайті, уточніть у менеджера магазину інформацію про актуальну наявність обраного товару.
Оплата на розрахунковий рахунок (банківський переказ за реквізитами) - після оформлення замовлення (швидкого замовлення) менеджер надасть вам реквізити для оплати за товар на розрахунковий рахунок у банку.
Накладений платіж (БЕЗ АВАНСУ) - оплата при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, або кур'єру під час доставки за адресою. Зверніть увагу, комісія Нової Пошти за накладений платіж складає 20 грн. + 2% від суми грошового переказу.
У випадку доставки «УкрПоштою», вартість товару необхідно сплатити повністю на розрахунковий рахунок.
Товары вартістю до 200 грн. в одному замовленні відправляються після повної оплати на розрахунковий рахунок.
Умови повернення і обміну товару:
Повернення і обмін товару здійснюється протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості), згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Повернення-обмін товару здійснюється згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів від 12.05.1991 №1023-ХІІ" якщо:
• Товар не був у вжитку;
•
• З
•
Зворотня доставка товарів відбувається за попередньою домовленістю.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», магазин може відмовити споживачеві в обміні чи поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному «Переліку непродовольчих товарів надлежної якості, що не підлягають поверненню і
обміну».
Шановні покупці, завжди перевіряйте товар, який отримуєте у відділенні поштової компанії, чи у кур'єра за адресою, перед тим як його забрати!
У випадку виявлення дефектів, необхідно відразу звернутися до менеджера за телефонами: +38 (098) 172-71-83; +38(066)747-27-34; +38(063)847-71-81. Вас проконсультують про подальші дії і допоможуть скласти акт на поштовому відділенні.
Гарантія:
Усі товари в інтернет-магазині мають сертифікати якості, та відповідають міжнародним і українським вимогам Технічного регламенту безпечності іграшок.
На дитячі візки надається офіційна гарантія від виробника (6-12 міс.)
Діє оплата картою "Пакунок Малюка":
В інтернет магазині можна розрахуватися картою "Пакунок Малюка". Деталі за посиланням "Пакунок Малюка".
Помочь найти?
Если вы не нашли то, что искали, воспользуйтесь поиском по магазину